Re: Mój LCD mmnie przestraszył - co to może być?

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 20:50:41 MET DST

Użytkownik "Slawek" <grupy@vp.pl> napisał w wiadomości
news:e6697j$o0a$1@nemesis.news.tpi.pl...

[ciach]

Nic sie nie martw ta moglo sie zdarzyc,u mnie pare lat temu w moim monitorze
LG StudioWorks55i, zaraz rok po kupnie monitor przygasl, tzn objawy taki jak
wypalenie, tzn obraz caly ciemny jak rozjasnilem na maksa to w nocy ledwie
bylo widac obraz, ale pomyslalem ze jest na gwarancji to jak wstane rano to
go zawioze do sklepu, wylaczylem wszystko i poszedlem spac, rano wstaje
wlaczam wszystko aby sie upewnic a monitor dziala idealnie, problem ustapil,
mayslalem ze pewnie cos sie psuje i za niedlugo problem sie powtorzy, i tak
minelo juz 9 lat i monitor nadal dziala a problem jak sie na poczatku
pojawil tak pozniej juz nie!
Reasumijac, na twoim miejscu ja bym problem zignorowal, no chyba za sie
powtorzy w niedlugich odstepach czasu. jak jednorazowo to bym zignorowal!

Pozdraiwam!

--
<<>> Gozdek <<>>
S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB