Re: Komputer sam sie uruchamia...

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 22:31:20 MET DST

Feromon wrote:
> Rozgadałem się, ale powiedz, w czym Ci to przeszkadza?
Kiedyś widziałem podobny problem. Komp miał nie wyłączonego
upsa i ku mojemu zaskoczeniu obserowowałem jak się włączył
i wstał XP !! Kilka razy się sytuacja powtórzyła. Nie pamiętam nazwy
płyty. Problem jest chciażby taki, że po co niszczyć płytę
niepotrzenym ładowaniem kondensatorów i trochę głupia sprawa
jak podczas nieobecności włącza się sama maszyna.

Pozdrawiam  Krzysztof Wołoszka
         Tlen: KWoloszka
         Email: KWoloszka@op.pl