Re: Komputer sam sie uruchamia...

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 22:07:37 MET DST

Użytkownik "t0udi" <t0udi@_cuthis_o2.pl> napisał w wiadomości
news:SfGhg.307053$tc.304430@fe2.news.blueyonder.co.uk...
> Kumpel kupil komputer i po zlozeniu go i podlaczeniu do pradu komputer
> sam sie uruchomil(zaraz po otrzymaniu zasilania ale bez przyciskania
> guzyka 'power on') i po jakis 5 s sie wylacza. Nie pamietam konfiguracji
> ale chyba to nyl AMD Athlon 64 3000+ i jakis ASrock do niej. Odpalalem
> kompa z roznymi konfiguracjami a najmiejsza byla: procek, ram, kabelek
> powerSW i Reset, karta graficzna jest zintegriwana na tym asrock'u
> Testowalem tez ze swoim zasilaczem, ktory mi dziala a kumplowi po prostu
> odpala kompa tak jak jego zasilacz bez wcisniecia przycisku power.
> [...]

Ten typ widocznie tak ma.
Nie pamiętam, jakie to były npłyty, ale pamiętam ze dwie takie.
Oprócz tego zachowywaly się normalnie.
Czasem jest tak, że gdy wentylator jest wolnoobrotowy, a płyta
ma kontrolę obrotów, to włączy, stwierdzi że "brak wentylatora"
po czym sie wyłącza. I trezba na innym wentylu wchodzić do BIOSa
i przestawiać monitorowanie wentyli.

Rozgadałem się, ale powiedz, w czym Ci to przeszkadza?

Feromon