Re: dysk z NCQ i abit

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 22:37:41 MET DST

sdx napisał(a):
> witam
>
> mam plyte Abit NF7-SL
> chcialbym zakupic dysk Samsung 250GB SATA II NCQ
> czy to bedzie dobry wybor?
> obecnie mam samsunga 160GB SATA I i jstem bardzo zadowolony bo jest
> chichy i w miare szybki

A konkretnei króty bo Te JJ na SATA2 to miały tendencie do buczenia, a
te na SATA 1 ciche jak makiem zasiał.

Ja sietylko tak zastanawiam... Czym sie właście w różni dysk 160 Gb od
250 GB?
Nadal dwa talerze tylko coraz wieksza gęstosc zapisu. Pytanie - Czy wraz
ze zwiekszajaca sie gęstościa zapisu nie rosnie ryzyko awarii?