Re: Jaki zestaw polecacie do 1,5k PLN?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 15:15:56 MET DST

Użytkownik "LuK" <fd2@WYTNIJgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e66dt8$rn1$1@inews.gazeta.pl...
> Jaki zestaw polecacie do 1,5k PLN?
>
> Zestaw bedzie bez HDD, DVDRW,LCD, myszki i klawiatury.
> A wiec tylko procek, plyta ,pamiec ,grafika ,oudowa z zasilaczem,
> wiatraki. Zdecydowalem ze procek bedzie AMD Sempron 3000+ 64 Bit.
Lepiej pełne A64 na s.939 + 2x512MB Ram

> - ladna obudowa z wyswietlaczem LCD i regulacjami temp.
Idź do sklepu i wybierz taka jak Ci się podoba. A dobry zasilacz kup osobno.
Jak chcesz dobrą, ładną obudowę i odpowiednio mocnym zasilaczem, to zapomnij
że będzie to tanie.

> - mozliwosc podlaczenia dyskow ATA
To jeszcze w większości płyt jest możliwe, gdyż posiadaja kontrolery SATA i
PATA jednocześnie

> - najnowsze gry maja na nim chodzic plynnie ( w 1280x1024)
To grafika conajmniej pokroju GF 7600GT z SilentPipe, co dodatkowo podniesie
jej cenę.

> Nie wiem, czy ta suma wystarczy
Raczej nie.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?