Re: migotanie monitora

Autor: glaurung <glaurung_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 15:24:59 MET DST

> Włącz proszę MIME w swoim czytniku, bo teraz wysyłasz nie-
> prawidłowo zakodowane wiadomości. Tutaj masz instrukcję:
> http://www.grush.one.pl/mime/

mam nadzieje ze poprawnie ustawiłem MIME i już nie łamie netykiety

> Jak wygląda to migotanie? Czy to migotanie biorące się
> z monitora, czy raczej nagła zmiana obrazu (np. na czarny)?
> Bez informacji na ten temat *nic* nie da się poradzić.

migotanie jest najmniejszye przy 75 hz (wiecej nie moge ustawic) a wyglada
tak jakby każdy piksel skakał na boki z przewaga migotania podłużnego...
przy 60 hz przez monitor przelewają sie z gory na doł paski niczym fale na
morzu
obraz sie nie zmienia na czwarny wogule nie zmienia koloru poprostu robi sie
rozmyty tak jak w wordzie jest taka opcja ze sie tekst rozmywa... i jak juz
pisałem np przy wprowadzeniu reguł do excella migotanie jest mocniejsze... a
spawdzałem wszystkei kabelki i na zewnatrz i wewnatrz komputera to sa dobrze
powtykane...

pozdr Krzysiek