Jaki zestaw polecacie do 1,5k PLN?

Autor: LuK <fd2_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 13:37:28 MET DST

Jaki zestaw polecacie do 1,5k PLN?

Zestaw bedzie bez HDD, DVDRW,LCD, myszki i klawiatury.

A wiec tylko procek, plyta ,pamiec ,grafika ,oudowa z zasilaczem, wiatraki.
Zdecydowalem ze procek bedzie AMD Sempron 3000+ 64 Bit.

Wymagania to:

- cichy ( najlepiej bez wiatrakow na plycie, grafie i regulowany na procku)

- ladna obudowa z wyswietlaczem LCD i regulacjami temp.

- mozliwosc podlaczenia dyskow ATA

- najnowsze gry maja na nim chodzic plynnie ( w 1280x1024)

Nie wiem, czy ta suma wystarczy bo nie jestem na biezaco od 3 lat Poleccie
cos konkretnego, moge dolozyc troche kasy na cos wartego uwagi.