Re: napędy LG - update firmware'u

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 20:05:41 MET DST

Jarek napisał(a):

> W czytniku DVD? pewnie jakąś choć często subtelną i dyskusyjną poprawę
> odczytu czy korekcji błędów, w sumie jak wszystko dobrze działa to
> flashowanie czytników nie jest takim palącym zabiegiem.

No właśnie wszystko działa i to działa całkiem nieźle, więc chciałem się
zorientować czy warto. Dochodzę jednak do wniosku, że zostawię jak jest. :)

> pozwala lepiej dostosować np moc lasera do ich parametrów. Osobiście
> zawsze wgrywałem nowe BIOSy do nagrywarek. Decyzja należy do Pana :)

Co do nagrywarek DVD to nie mam co do tego wątpliwości i nie trzeba mnie
  przekonywać, sam staram się na bieżąco aktualizować firmware. Chciałem
tylko zapytać, czy to samo tyczy się CD-RW, które w końcu nie wykrywają
maksymalnej prędkości palenia płyty... Czyli w przypadku CD-RW też nie
jest wszystko jedno? ;)

W takim razie mogę wgrać nową wersję do napędu podpiętego przez USB2IDE
korzystając z tego programu, który instaluje się w trayu i ściąga sobie
aktualizacje?

# /George Orwell - Rok 1984/