Re: Ukruszony rdzeń procesora

Autor: Remy <romanza_at_konto.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 15:29:35 MET DST

> Mam taki mały dylemacik. Mogę kupić procesor dość tanio jednak posiada
> on ukruszony rdzeń. Sprzedający zapewnia, że procek jest 100% sprawny
> mimo toi że wyciągnął go z działającego kompa. Twierdzi, że abym nie
> ukruszył więcej to na bank będzie śmigał bez problemu. Moje pytanie jest
> takie. Jaki tak naprawdę ma wpływ takie ukruszenie procka? Czy
> "dolegliwości" takie proca objawiają się zerojedynkowo?:) - działa albo
> po prostu nie działa:)

Osobiście ukruszyłem conajmniej 5 procków!:))) Że też zawsze muszę robić to
nafazowany:) Ale powiem Ci, że jeden jedyny raz procek po tym zabiegu
działał (wszystkie inne były do wywalenia)! Ale działał tak, ze komp nie za
bardzo go rozpoznawał. Był to Athlon XP 2600 a po zmianie radiatora
pokazuje tylko jego prawdziwą częstotliwość.Szkoda nawet tych 20-tu
złotych!