Ukruszony rdzeń procesora

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 14:04:24 MET DST

Witam

Mam taki mały dylemacik. Mogę kupić procesor dość tanio jednak posiada
on ukruszony rdzeń. Sprzedający zapewnia, że procek jest 100% sprawny
mimo toi że wyciągnął go z działającego kompa. Twierdzi, że abym nie
ukruszył więcej to na bank będzie śmigał bez problemu. Moje pytanie jest
takie. Jaki tak naprawdę ma wpływ takie ukruszenie procka? Czy
"dolegliwości" takie proca objawiają się zerojedynkowo?:) - działa albo
po prostu nie działa:)

pozdrawiam
Sławek

--