Re: Monitor LCD i mniejsza rozdzielczość

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 15:28:33 MET DST

"meff" <seb666@wp.pl> wrote in message
news:1149592945.319319.256110@c74g2000cwc.googlegroups.com...
mam sony hs75pb i obraz wcale nie traci na jakości w instrukcji
wyraźnie pisze jakie rozdzielczości obsługuje i przy 800x600 obraz
jest duży ale czytelny, podobnie z innymi rozdzielczośćiami, więc
raczej jest to funkcja sprzętowa czy się mylę?

Odpowiem tak... zrob tanio ulamkowe piksle ... np wyswietl 1,475
piksela... zycze powodzenia
I tak, wiem ze mozna, wiem jak sie to robi ale to kosztuje i czas i
pieniadze - dobry skaler to rzadkie zjawisko poza tym pewne ograniczenia
natury matematycznej (wlascwie to natury fizycznej) powoduja ze
przeskalowany ulamkowo obraz bedzie mial jakosc znacznie gorsza od
oczekiwanej.