Re: uszkodzenia jpg jako objaw padu jednoczesnego dwóch HDD samsung SP1614N ?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 15:18:37 MET DST

Użytkownik "Pink" <pink25@o2.pl> napisał w wiadomości
news:44845d75$0$22607$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Znalazłem narzędzie samsunga do badania dysków, program HUTIL.EXE

Już w połowie czytania nasunęło mi się to dobre narzędzie...

> Ma on kilka opcji. Czego użyć ?

Jeśli możesz, to najlepiej "wyzeruj" dysk, tzn. sformatuj zapisując go
zerami (jednakże niepamiętam jaka to opcja).

> Czy to możliwe aby padły tak dziwnie obydwa dyski.. ?

Raczej nie, ale co na nich teraz jest, to boję się zgadywać. :-)

> Co o tym sądzicie , co robić ?

PC-CHECK i test długi płyty, procesora i pamięci. Na 90% to pamięć, a może
tylko opcje BIOS. Zdarza się na podkręconych komputerach, ale częściej to
niekompatybilność (uszk.) pamięci.