Re: Plytki RW - jak sprawdzac ich stan?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup.com>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 14:47:49 MET DST

perszing napisał(a):
> A tam. Tez mam kilkuletnie plytki CDRW i dzialaja bez problemu. Albo
> masz cos z napedem, albo strasznie trefne te plytki:P
pisalem ze sa wyjatki
aktualnie mam nagrywarke CDRW Teaca i nagrywarke DVDRW Benq
Faktem jest ze kupowalem razej te tansze CDRW ale kilka Verbatimow tez
mam...a raczej ostal sie jeden bo reszta juz w koszu.

Ceny na plytki spadly teraz tak mocno ze kupuje tylko firmowe bo przy
slabosci technologii DVD i tak boje sie o ich zywot
Mam tez sporo plytek DVD+-RW i jak na razie w komputerze dzialaja ok, w
stacjonarnym Prince - wcale...
Marx