ASUS RADEON 9600 PRO i dwa monitory

Autor: Dobrzyk <dobrzyk_at_gmail.com>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 14:47:37 MET DST

Kłaniam się wszystkim grupowiczom,

Dość długo czytam pl.comp.pecet i powiem szczerze, że nie ma
lepszego miejsca na konkretne porady fachowców, których tutaj jest
mnóstwo. Przyszedł czas na mnie i jeśli nie sprawi Wam kłopotu
odpowiedź na moje pytanie będę wdzięczny. Szukałem w sieci
rozwiązania mojego problemu, ale nie znalazłem (odpowiedź być może
jest, ale nie mam już siły na kontynuację poszukiwań). Ale do
rzeczy...

Posiadam w kompie grafikę ASUS RADEON 9600 PRO 256MB DDR. Karta
posiada dwa wyjścia: VGA i DVI. W tej chwili posiadam monitor CRT i
dla wygody pracy chciałbym dokupić drugi (tym razem LCD). Czy przy
takiej konfiguracji (podłączając oczywiście CRT do VGA i LCD do
DVI) będę miał możliwość poszerzenia ekranu roboczego o monitor
LCD, czy na dwóch monitorach będzie widoczny ten sam obraz?

Reasumując: zależy mi jednoczesnej pracy na dwóch monitorach - na
CRT obróbka fotek (tylko panel roboczy), na LCD edycja tekstów itd. A
jeszcze prościej :) Pointer mychy ma przeskakiwać z jednego monitora
na drugi.

Będę wdzięczny za pomoc! Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.