Re: Laptop do 3000,- brutto

Autor: Paweł <pjurewicz.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 12:18:38 MET DST

michal.s <michal.s.WYTNIJ.TO.TO@cdrlab.pl> napisał(a):

> Spox, wiem jaka jest opłacalność zakupów w VOBIS, rzecz w tym że bardzo
> ważne są dla mnie warunki kredytowe. Laptop będzie kupiony tylko i
> wyłącznie na raty.
>
> Niezły asortyment w tym sklepie i piękne ceny, dzięki za linka.

> Komputer używany będzie do szkoły/pracy. Programy mało wymagające z
> dziedziny nawigacji morskiej, obliczeń ładunkowych i obciążeń siłowych.
> Do tego Office, MathCAD (choć nie wiem jeszcze czy uda mi się zakupić
> licencję) i AutoCAD do lekkich projektów 2D (jeżeli uda się załatwić
> licencję dla studenta)

Ja mam u siebie ATI X700 i nawet w starsza gre 3D da sie pograc :-) Ale na
standardowych kartach graf. Intel 900 jak pracowalem, to nawet wyswietlenie
pliku Acrobat Readera trwalo zauwazalnie dluzej.

> 17" odpada, zbyt duża matryca. 14" lub 15", 15.4" jest OK; na 12" mnie
> nie stać :)
>
> Co do nagrywarki DVD, to w sigu widać, że jedna już jest więc nie jest
> konieczna.

Tak tylko przypominam, ze nie ma juz praktycznie stacji dyskietek w notkach
(chyba, ze jako dodatek dokupisz). Uzywam obecnie wylacznie DVD-RW oraz CD-RW
zamiast dyskietki.

> Bateria... fajnie by było lecieć na niej z 3h.

Asus jest rewelacyjny. Ja na moim (Asus M6VA-8019) pracuje (internet, poczta,
teksty) przez 3-3,5 godziny na pelnych obrotach a na oszczedaniu baterii nawet
4-5 godzin (wolniejsza praca).

do tego asus ma w biosie opcje kalibracji baterii (!), co pozwala przedluzyc
jej zywot no i utrzymac pojemnosc przy czestej pracy na bateriach.

Pawel

ps. na lunuxie niestety sie nie znam