Re: Laptop do 3000,- brutto

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 22:16:49 MET DST

Użytkownik "michal.s" <michal.s.WYTNIJ.TO.TO@cdrlab.pl> napisał w wiadomości
news:e63inf$j1d$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bateria... fajnie by było lecieć na niej z 3h. W przypadku WinXP nie
> uzywam LUNY, wyłączone mam zawsze wszystkie efekty wizualne, efekty
> animacji itp. wyłączam też niepotrzebne usługi a to wszystko działa na
> korzyść życia baterii (jak mniemam).

To zapomnij o FS - potrafia rozne egzemplarze tego samego modelu
roznic sie czasem pracy na baterii o paredziesiat procent wiec jak masz
pecha to trafi ci sie taki w ktorym bateria trzyma 1.5 h
a serwis wypnie sie na ciebie twierdzac ze bateria spelnia normy FS ( po
dluzszym molestowaniu serwisanta udalo sie ustalic ze
test polega na odpaleniu 1.5h filmu dvd na noteboku z max sciemniona
matryca i powlaczanymi na max wszystkimi funkcjami oszczedzania energii
i jezeli film dojdzie do konca to bateria jest ok) .

pzdr