Re: Problem z CD-ROM'em

Autor: Krasny <krasny1_at_interia.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 21:53:49 MET DST

Próbowałem do Ciebie wysłać meila ponownie ale z mizernym skutkiem
nie wiem dlaczego przychodzą zwrotne meile, ale nie o to chodzi.
Zrobiłem nareszcie reinstalkę systemu tak jak to poradziełeś
zaistalowałem mu WIN98se na początku wszystko się zainstalowało
oczywiście chodzi mi o CD-ROM, na końcu nie wyskoczyło żadnych w
menadżerze informacji o kontrolerze CD-ROM'u, lecz nic się nie
zmieniło z tym, że nie czyta żadnych płyt. No i teraz mam
pewność, że jest to wada CD-ROM'u. Tak się zastanawiam czy warto
pomyśleć o kupnie jakiegoś CD-ROM'u np. na Allegro, jeżeli tak to
jakiego.Bo w sumie z Notebookami się zetknąłem pierwszy raz i nie
wiem jaki mam szukać i czy będzie chodził na takim sprzęcie jak
mój. Będę wdzieczny za ewentualną pomoc w wyborze.
Acha mój e-mail to krasny1interiapl. Może tobie się uda wysłąć mi
e-maila.
Pazdrawiam.