Re: Problem z CD-ROM'em

Autor: maurycy <maurycy123_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 23:05:37 MET DST

Ciesze sie ze moje rady byly pomocne.
Co do zakupu na allegro to pewnie warto ale nie jestem w temacie wiec nie
poradze.
Rozkrec jeszcze CD i przeczysc. Zepsuc raczej nie zepsujesz ;-)
Moze byc uszkodzony sam naped albo kontroler IDE (ew zlacze).
Popytaj w serwisach czy nie maja takiego na stanie. Wloza na 5 min i
bedziesz mial pewnosc.
Nie powinienes za to nic placic.
(jak ja pracowalem w serwisie to za sprawdzenie czegos takiego nie bralem
kasy)

Tak dla wlasnej informacji przesle ci image dyskietki ze sterownikiem CD.
Ciekawe czy zobaczy ten CD.

Pozdrawiam.
Maurycy.