Re: Problem z CD-ROM'em

Autor: maurycy <maurycy123_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 20:07:34 MET DST

Witam, nie moge wyslac Tobie e-maila bo chyba masz zapchaną skrzynkę,
więc pisze tutaj.

Raczej nie mam zapchanej. (maurycy123(at)poczta.onet.pl)

My chyba się nie zrozumieliśmy ostatnio bo chodziło mi o to, że
uruchamiałem tego NOTEBOOKA z dyskietki startowej WIN98.

Ja nie uzywam dyskietki od 98. Jest tam wprawdzie system 98 ale sterowniki
od starego samsunga x8 (chyba bo juz dawno nie uzywalem). I nie mialem z nia
problemow. Znajdowala wszystkie napedy. Chociaz zawsze moze znalezc sie taki
wynalazek ze i ona nie da rady.

Jeszcze wpadl mi do glowy jeden pomysl. Troche czasochlonny ale mozliwy do
wykonania.
1. Partition Magic. Robisz sobie na koncu dysku partycje aby wmiescil sie
win 98 (150MB wystarczy.
2. Przegrywasz katalog win 98 na ta partycje (siec, LPT ew dyskietki)
3. Uruchamiasz w trybie MS-Dos
4. FORMAT c: /q/s
5. d: , cd win98, setup (w przypadku problemu z instalacja setupcor)
6. A jak nadal bedzie problem z CD to masz problem sprzetowy
7. Wiecej pomyslow jak na razie nie mam ;-)

Pamiętam, że napisałeś ostatnio o wysłaniu mi dykietki ale nic mi
do tej pory nie doszło.

Probowale sie do ciebie dodzwonic (2x w rynne, 3x w parapet) ale nikt nie
odbieral ;-)
Jak mam wyslac jak nie mam adresu mailowego.
Daj adres to przesle ci image dyskietki.

Pozdrawiam.

Ja tez.