Re: dysk 250 GB - jaki?

Autor: [sis] <kamil_at_nie-ma-mnie.wp.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 13:06:42 MET DST

Użytkownik "ssuch" <ssuch@poczta.fm> napisał w wiadomoœci
news:e5n045$r03$1@atlantis.news.tpi.pl...
> rzeczy

> ktore
>
> A jakie Ty podałeœ argumenty przeciw Samsungowi / za Seagate'm?

zadnych - bo nie jestem uzytkownikiem tego pierwszego, bronie tylko seagate

> Ja też mam Seagate U6 juz od 5 lat i dysk jest w doskonałej kondycji, mam
> róznież WD800JB - tak samo (ale WD juz podziękuję).

przeciw wd? ;) rozumiem, ze seagate spisuje sie doskonale...

> Serwerowe dyski Seagate? Wiesz w ogóle jaka jest róznica między
> prawdziwymi
> serwerowymi, czyli SCSI, a jakimiœ zabaweczkami do komputerów domowych?
> Mniej więcej tak, jak między BMW, a Lanosem.

trzymalem nie jeden dysk serwerowy w dloni. a roznice to moglbys znalezc
nieco inna: jak pomiedzy BMW 7-ka a 3-ka - a nie pomiedzy roznymi markami.

> Twoja wypowiedŸ jest własnie obiegowa i inaczej tego nazwać nie mozna.

moja wypowiedz broni seagate, ktorego produktow _uzywam_ od jakiejs dekady.

pozdrawiam,
Kamil