Re: skaner - proszę o sugestię:-)

Autor: admus <adamus_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 13:05:11 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak[at]nixz*net@nospamplease.com> napisał w
wiadomości news:e60q79$aid$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To zes teraz sprecyzował... daj spokój... przeczytaj moze taki artykuł:
> http://rtfm.bsdzine.org/

> Jak idziesz do sklepu po buty to mowisz: "takie zwykłe do chdzenia cena do
> 250zł"?
>
> :-)
>
> --
> pozdrawiam
> Mikolaj

proszę o czytanie ze zrozumieniem a potem odsylanie mnie do pewnych
"artykułów";-O
Jasno sprecyzowałem:
"Przymierzam się do zakupu skanera w podbnej cenie i jak mi się zdaje o
podobnych parametrach:
parametry są w podanych linkach
http://tnij.org/ei6
http://tnij.org/ei7
Gdybyś poświęcil chwilę i zainteresował się ich danymi oraz dokonał
porównanie, jak również podaną ceną to wówczas nie ma potrzeby zaglądać do
>"sklepu z butami":-)

>3. są firmy które robia przyzwoite skanery i takie ktorym to sie nie
>udaje -
obydwie wymienione (HP i Plustec) nie naleza do tej pierwszej grupy
>Omijaj powyzsze siano szerokim łukiem ;-)

 wiedzą ani argumentami się nie popisałeś;-(
Na tym pozwolę sobie zakończyć wątek ponieważ wychodzi poza tematykę grupy.
pozdr.