Re: Problem z CD-ROM'em

Autor: Krasny <krasny1_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 19:38:18 MET DST

Witam, nie moge wyslac Tobie e-maila bo chyba masz zapchaną skrzynkę,
więc pisze tutaj.
My chyba się nie zrozumieliśmy ostatnio bo chodziło mi o to, że
uruchamiałem tego NOTEBOOKA z dyskietki startowej WIN98. Dałem
oczywiście na opcję "Urochom z CD-ROM'em" no i w czasie tego procesu
nie może załadować do tego CD-ROMu sterowników i go poprostu nie
ma, jak uruchamiam z dyskietki startowej.No i praktycznie nic nie moge
zrobić z systemem. W Windowsie go normalnie wykrywa tylko tak jak
mówie jest problem z tym kontrolerem i własnie ten CD-ROM w systemie
nie czyta żadnych płytek. Nie wiem jak się za to zabrać,bo pierwszy
raz spotykam sie z takim przypadkiem.
Pamiętam, że napisałeś ostatnio o wysłaniu mi dykietki ale nic mi
do tej pory nie doszło.
Pozdrawiam.