Re: Canon 4200 i USB2 pod win xp

Autor: jazdzig <jazodziogo_at_wp.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 21:28:43 MET DST

MarKoz <jriper@o2.pl> wrote:

: zostałem poinformowany przez system że
: drukarka znajduje się w trybie offline (nie bardzo wiem co może to
: oznaczać bo jest bezpośrednio podpięta do komputera z którego
: korzystam)
: jednakże przełączyłem offline na online i wszystko działało.
: jednak w dniu dzisiejszym pojawił Sie kolejny komunikat tym razem już
: wyskoczył na pasku zadań (w wolnym tłumaczeniu) urządzenie nie zostało
: rozpoznane.

1. kabel łączący drukarkę z kompem
2. gniazdo w kompie.

--