Canon 4200 i USB2 pod win xp

Autor: MarKoz <jriper_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 21:22:12 MET DST

Witam
pojawił się u mnie następujący problem z drukarką ip4200

od kilku miesięcy korzystałem z w/w drukarki pod systemem win xp pro z sp 2
oraz zainstalowanymi sterownikami usb 2.0 firmy sis.
Wszystko odbywało się bez najmniejszych problemów, jednakże kilka dni temu
podczas próby wydruku zostałem poinformowany przez system że drukarka
znajduje się w trybie offline (nie bardzo wiem co może to oznaczać bo jest
bezpośrednio podpięta do komputera z którego korzystam)
jednakże przełączyłem offline na online i wszystko działało.
jednak w dniu dzisiejszym pojawił Sie kolejny komunikat tym razem już
wyskoczył na pasku zadań (w wolnym tłumaczeniu) urządzenie nie zostało
rozpoznane.
Sytuacja zrobiła się problematyczna i jedynie reinstalacja systemu pomaga w
tej sytuacji.
Jednakże korzystanie z tej drukarki przy usb 1 jest dosyć czasochłonne.
powyższy problem nie dotyczy żadnego innego urządzenia na usb 2.0.

sprawdzałem również na notebooku asusa z xp home i sp 2. Wszystko było ok

nie bardzo wiem co zrobić

aktualizacja sterowników do usb dokonana z pozycji systemu a nie przez
instalację nowych sterowników również powoduje że drukarka przestaje być
ropoznawana

pozdrawiam
Marcin