Re: Canon 4200 i USB2 pod win xp

Autor: MarKoz <jriper_at_o2.pl>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 09:31:37 MET DST

: zostałem poinformowany przez system że
: drukarka znajduje się w trybie offline (nie bardzo wiem co może to
: oznaczać bo jest bezpośrednio podpięta do komputera z którego
: korzystam)
: jednakże przełączyłem offline na online i wszystko działało.
: jednak w dniu dzisiejszym pojawił Sie kolejny komunikat tym razem już
: wyskoczył na pasku zadań (w wolnym tłumaczeniu) urządzenie nie zostało
: rozpoznane.

1. kabel łączący drukarkę z kompem
2. gniazdo w kompie.

nie bardzo rozumiem?
drukarka działa pod usb1.0 a co ma do tego kabel? i gniazdko w kompie?
przecież inne urządzenia działają na usb20 i są rozpoznawane