Re: karty graficzne ATI Radeon na AGP

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 15:44:43 MET DST

Maciej Browarczyk napisał(a):
> Hej, mam zamiar wymienic swojego FX 5200 na jakiegos Radeona, przegladam
> allegro i mam juz ostra sieczke, rozgladanie sie zaczalem od Radeona
> 9500 modowalnego do 9700 (np. taki http://tinyurl.com/log7a ), jednak
> wlazlem w kategorie 9700-9800 i znalazlem 9800Pro
> (http://tinyurl.com/okaj5 ) w cenie tego modowalnego 9500 O_o i juz mam
> niezla zagwozdke. Jesli nie te, bo sa jakies "oszukane" ;) to co innego
> w podobnej cenie?

Jeszcze jdno sie dopatrzyłem przy tej ostatniej. Nie ma złącza DVI
(przynajmniej sprzedający pisze że 2 x VGA) ja już bym jej nie wziął z
prostego powodu - nie podłączyłbym cyfrowo LCD. A nie wiem czy widziałeś
ale róznica w podłaczeniu LCD po DVI a po VGA jest naprawdę spora. Więc
jeśli używasz LCD albo masz zamiar to ja bym radził sobie tą kartę odpuścić.

pozdro
Sławek

--
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www