Re: karty graficzne ATI Radeon na AGP

Autor: Jager <jag_at_go2.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 18:40:11 MET DST

Maciej Browarczyk napisa?(a):
> Hej, mam zamiar wymienic swojego FX 5200 na jakiegos Radeona, przegladam
> allegro i mam juz ostra sieczke, rozgladanie sie zaczalem od Radeona
> 9500 modowalnego do 9700 (np. taki http://tinyurl.com/log7a ), jednak
> wlazlem w kategorie 9700-9800 i znalazlem 9800Pro
> (http://tinyurl.com/okaj5 ) w cenie tego modowalnego 9500 O_o i juz mam
> niezla zagwozdke. Jesli nie te, bo sa jakies "oszukane" ;) to co innego
> w podobnej cenie?

Daruj sobie tego Radeona. To jest Medion - karta wsadzana do zestawów
marketowych w niemczech. Niby wyprodukowane przez MSI, ale tak na prawde;
to nawet te karty nie lez.a?y ko?o pe?nowartos'ciowych produktów MSI ;)
Kolejna sprawa to OSZUSTWO. Karta oznaczona jako PRO, która nia; nie
jest. Pe?ne PRO ma taktowanie 380 rdzen' i 680 pamie;ci, a nie jak te
Mediony 350/620. Na sieci sporo moz.na poczytac' o awaryjnos'ci tych kart.
Osobis'cie odradzam. Lepiej dorzucic' 50z? i upolowac' pe?ne 9800 PRO
Sapphire czy HIS.

Benek