Re: Konfiguracja sprżetu i kompaktybilność

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 15:50:07 MET DST

MadMan napisał(a):

> Dokładnie tak.

Czyli będzie śmigać jak rozumiem:)

> Do niczego, napięcia pomierz miernikiem. Przynajmniej te najważniejsze -
> +5V i +12V, są bez problemu dostępne na molexach (wtyczkach do HD). Ale
> z Modecomem raczej nie powinno być problemów.

No nie mam czym zmierzyć i naprawdę jetem laikiem co do sprzętu. Ale
właśnie jak piszesz z tym zasilaczem nie powinno być problemów. Zresztą
jak był wymieniany to dobierał mi ktoś kto się na tym zna i byle czego
mi nie wrzucił. Wiadomo są lepsze zasilacze ale ten jak ktoś nie
podkręca to podobno jest całkiem spoko. I tak sobie kminie w mym małym
rozumku, że gdyby zasilacz coś walił po sprzęcie to by były tez jakieś
objawy jak mam odpalony OS. Ale jak odpalę to najmniejszych problemów.
Śmiga aż miło. Tylko właśnie przy tym starcie jakieś dziwactwa robi
czasem. A dodam, ze zdarza mu się to zarówno jak jest rozgrzany jak i
przy starcie na zimno.

pozdrawiam
Sławek

--