Re: Lampa podswietlajaca matryce laptopa

Autor: bravo00 <bravo00spam_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 12:32:22 MET DST

Jarek M. napisał(a):
> Witam,
>
> Jestem (szczesliwym?) posiadaczem laptopa HP pavilion ze4500. Ma to cudo
> poltora roku. Pracuje na tym raczej duzo (do 12 godzin dziennie chodzi,
> czasem zostawiam na noc), jednak jak na noc zostawiam to zamykam ekran, wiec
> sie nie 'swieci'.

> Z gory dzieki, pozdrawiam

Mam to samo w swoim zv5000 tylko u mnie to wyglada albo na przewod
zasilajacy albo na inwerter w matrycy, mi w polowie swieci ale nie pelna
jasnoscia i buczy podobnie jak cewka..

Teraz jade z laptopem podlaczonym do zwyklego monitora.... ale nie jest
to za wygodne.

Rozkrec i zobacz na kable moze cos na nich nie laczy.

pozdrawiam