Re: Dlaczego notebook się grzeje ?

Autor: Wojtek <a_at_a.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 13:32:39 MET DST

Jak się domyślam mój notebook jest dużo starszy od twojego. Nie mam nic
takiego, jak Speed Step. Mam tylko aplikację, która nazywa się Notebook
Manager, w której mogę zmienić jedną opcję związaną z tematem mojego postu,
a mianowicie "Fan always on enabled". Nie wie o jaki wiatrak chodzi, ale coś
tam cicho szumi, więc może to to. Z drugiej strony słychać regularne, ciche
pukanie, które mogłoby teoretycznie pochodzić od wiatraka, który ledwo się
obraca.

Czy notebooka można otworzyć tak, jak otwiera się standardowe desktopy ? I
jeszcze raz ponawiam pytanie - czy jakieś firmy specjalizują się w serwisie
notebooków ?

wd.