Re: pytanie w kwestii delikatnej modernizacji sprzetu

Autor: tosamo <tosamo_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 20:00:04 MET DST

Użytkownik "radarek" <pyton0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:448071f1$0$22600$f69f905@mamut2.aster.pl...

> "tosamo" <tosamo@o2.pl> wrote in message
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=CELERON+2%2C8+336+BOX
> Chyba nie sa drozsze, po doliczeniu przesylki?

No ok ok ale ja jednak ze wzgledu na fundusze stawialbym na socket 478. Do
tego
sa jakies syfiate plyty za grosze.

Czy np taka plyta by sie do czegos nadawala

http://allegro.pl/item107893512_biostar_u8868_z_grafika_agp_lan_gwarancja.html

? Ma magistrale 533. Na co mam patrzec zeby wiedziec, ze mi tego 2,12 albo
2,26 obsluzy ?

Hm. Ale kto mowi o jakims 1.7 ?