Problem z jednoczesnym drukiem LPT i USB (2 komputery) w HP LJ1320

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 19:46:05 MET DST

Jest drukarka HP LaserJet 1320 jak na rysunku :

Ta drukarka ma 1 port USB i jeden port LPT.
Jest tak że zazwyczaj podłączam 2 użytkowników w pokoju do tej samej
drukarki 1 użytkownik Np poprzez LPT (włączona obsługa portu 2 kier. czyli
default) i drugi poprzez USB (drukarka dodana ręcznie po jej wykryciu dodane
sterowniki z płytki bez instalacji softu bo się pieprzy).

Problem:
Gdy 1 użytkownik drukuje Np z LPT'a to jest niby Ok ale gdy po tej czynności
nawet po jakimś czasie drukuje 2 osoba poprzez USB to albo drukuje albo jest
błąd DOT4 lub USB (różny komunikat w zał. od systemu) i trzeba wyłączyć i
włączyć ponownie drukarkę czasem to pomaga, czasem nie chce drukować po
wydanej komendzie i trzeba wył/wł. drukarkę :(

Na początku myślałem ze to wina USB 1.1 w starszych komputerach ale po
podłączeniu do nowiutkich komputerów z XP to nic nie poprawia, kable też
wymieniałem jest problem ze wszystkimi które kupiliśmy drukarkami HP 1320 :(

Wie ktoś czemu tak się dzieje i jak to obejść ??