Re: pytanie w kwestii delikatnej modernizacji sprzetu

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 20:23:30 MET DST

"tosamo" <tosamo@o2.pl> wrote in message
news:e5pub6$m5r$1@inews.gazeta.pl...
http://allegro.pl/item107893512_biostar_u8868_z_grafika_agp_lan_gwarancja.html

> ? Ma magistrale 533. Na co mam patrzec zeby wiedziec, ze mi tego 2,12
> albo 2,26 obsluzy ?

cyt. z opisu:
plyta nie obsluguje celerona D

Chyba nie ma zadnej reguly, musisz kazda plyte oddzielnie
sprawdzac najlepiej na stronie producenta czy obsluguje
celerona D. No i dobrze by bylo, zeby mial od razu wrzucony
odpowiedni bios (zebys nie wyladowal z plyta ze stara wersja
biosu na ktorej nie mozesz uaktualnic bez innego procesora).

> Hm. Ale kto mowi o jakims 1.7 ?

A na poczatku watku cos wspominales. wg mnie nie warto
brac slabszego celerona niz wersja D, bo skoro i tak sie
zmiescisz z kasa to lepiej wziac cos co da porzadnego kopa.