Re: pytanie w kwestii delikatnej modernizacji sprzetu

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 16:21:58 MET DST

"tosamo" <tosamo@o2.pl> wrote in message
news:e5pe15$i15$1@inews.gazeta.pl...
> O co w tym chodzi ? Wychodzi, ze takiego celerona D 2,12 albo 2,26
> moznaby ponizej 200 zl zlozyc. Wydaje mi sie, ze
> na moje potrzeby to i tak za szybki sprzet. Tyle tylko, ze one sie
> podobno mocno grzeja a to bardzo zle.
>
> Gdzie jest haczyk ?

Te celerony przed wersja "D" sa stosunkowo wolne i tu jest haczyk.
Co do celeronow D to nie wiem czemu uwazasz ze sa jakies specjalnie
tanie? Przeciez sa w przedziale do 300zl, wszystkie mocniejsze
pentium4 kosztuja wiecej niz 300, wiec bez sensu byloby je
probowac sprzedac drozej. Odpowiednie semprony takze sa tanie.
Co do grzania to akurat wersja 2,13GHz jest jedna ze slabszych
wiec nie ma co sie obawiac o duze wydzielanie ciepla.