Re: pytanie w kwestii delikatnej modernizacji sprzetu

Autor: tosamo <tosamo_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 18:50:57 MET DST

Użytkownik "radarek" <pyton0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:448042ce$0$22610$f69f905@mamut2.aster.pl...

> "tosamo" <tosamo@o2.pl> wrote in message

> Te celerony przed wersja "D" sa stosunkowo wolne i tu jest haczyk.
> Co do celeronow D to nie wiem czemu uwazasz ze sa jakies specjalnie
> tanie? Przeciez sa w przedziale do 300zl, wszystkie mocniejsze
> pentium4 kosztuja wiecej niz 300, wiec bez sensu byloby je
> probowac sprzedac drozej. Odpowiednie semprony takze sa tanie.
> Co do grzania to akurat wersja 2,13GHz jest jedna ze slabszych
> wiec nie ma co sie obawiac o duze wydzielanie ciepla.

W sklepach moze i sa drozsze ale na allegro sprzedaja nowe z kilkuletnia
gwarancja juz od 130.
Jakis tam 2,8 na s775 chyba za niecale 200 widzialem. Zadnych procesorow amd
nie widzialem nigdzie
tak tanio. I dlatego pytam. Nie spodziewam sie super wydajnosci bo tez chce
jak najmniej na to wydac
ale od mojego celerona 700 to chyba bedzie szybsze ?