Re: pytanie w kwestii delikatnej modernizacji sprzetu

Autor: tosamo <tosamo_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 15:21:38 MET DST

Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <gozdek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e5krnf$lbm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "tosamo" <tosamo@o2.pl> napisał w wiadomości

> Tez tak kiedys mialem INTEL i tylko INTEL, kumpel mial AMD wtedy to bylo
> chyba K6 i marudzil ze to nie chce chodzic to cos innego sie zawiesza i
> barlem zawsze Intela, ale na szczescie zaryzykowalem i wzialem AMD
> (ograniczony budzet) i teraz trzymam sie AMD i jest wszystko OK, mimo ze
> mam Semprona (cos jak celeron w intelu) to jestem zadowolony z jego
> stabilonsci i wydajnosci. Skoro masz ograniczony budzet to radze wziac
> jais AthlonXP + plyta na chpsecie nForce2 pod SocketA, jak dla mnie to
> [...]

Eh no to moze inaczej :

Czemu te glupie celerony na 478 i 775 sa takie tanie ? Na przyklad nowy
PRESCOTT S478 2,13Ghz z 3 letnia gwarancja
na allegro za 130zl. Plyty do tego nawet za 50 zl. Wprawdzie jest duzo
znacznie drozszych no ale takie tanie tez sa.

O co w tym chodzi ? Wychodzi, ze takiego celerona D 2,12 albo 2,26 moznaby
ponizej 200 zl zlozyc. Wydaje mi sie, ze
na moje potrzeby to i tak za szybki sprzet. Tyle tylko, ze one sie podobno
mocno grzeja a to bardzo zle.

Gdzie jest haczyk ?