iiyama "signal timing"

Autor: Mis <xferdek_nospam__at_gazeta.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 15:23:45 MET DST

Witajcie !

Nie wiem, czy na dobrej grupie, ale moge zapytac i na grach i tu, jako ze
srawa dotyczy sprzetu ;)
Zakupilem sobie monitorek LCD iiyama 486s, 19". Wszystko fajnie do czasu,
kiedy chce sobie odpalic jakas gierke. Na monitorze wyskakuje wtedy
komunikat "Attention, signal frequency is out of range" i nie znika :(
Oczywiscie wiem co to znaczy - problem tylko z tym, jak sie tego badziewia
pozbyc ?
Probowalem mieszac w ustawieniach sterownika, ale choc zmienialem wiekszosc
rzeczy - niewiele to zmienia.
Konfiguracja :
A8V Deluxe, GF 3 Ti (Gainward), Win XP Pro, 1 GB Ram, 160 HD, monitor jak
wyzej, podlaczony kablem analogowym.

Dajcie prosze znac, co zmienic, gdzie szukac rozwiazania... Bo chyba nie
oznacza to ze nie pogram, co ?

Link do fotki z ekranu: http://www.jacinek.webpark.pl/iiyama.jpg

Pozdrawiam,
Mis.