Re: 1GB ram w jednym module czy w dwoch? [OT]

Autor: perszing <marcin-kowalik_at_wp.pl.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 23:06:47 MET DST

Krzysztof Kotewa napisał(a):

> Ja zapytam się dlaczego tak uważasZ?

Do obslugi firewalla potrzebna jest instalacja uslugi apache, czyli
zamiast normalnego programu uzywasz jakiegos amlo user firendly
interfejsu, ktory jest oparty o strone WWW. Szkoda, ze tego w Javie nie
napisali. Pieprzeni informatycy.

> Sprzętowy Firewall Nvidii działa poprawnie.
> (No chyba że jest coś o czym nie wiem,
> Tak na poważnie pytam się co z nim jest nie tak)

Nawet jakby dzialal poprawnie to sie nie da rozsadnie z niego korzystac
uzywajac oprogramowania od Nv.

--
www.ogloszenia.nowy-sacz.pl
www.ogloszenia.przemysl.pl