Re: Co sadzicie?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 23:10:09 MET DST

Dnia Thu, 1 Jun 2006 21:28:54 +0200, MadMan napisał(a):

> A jaki to monitor? W SIGu nie masz napisane.

Samsung 795DF. Przy czym przy wentylatorach kręcących sie nieco szybciej
nie da rady tego usłyszeć, lecz po mocnym wyciszeniu już słychać. Wkrótce
wymiana na jakieś19" LCD, więc męczarnie się skończą (albo i nie :))

> No, to znaczy że jesteś większym maniakiem ciszy ode mnie. Ja chcę żeby
> było cicho, nie musi być idealnie bezgłośnie.

U mnie też nie musi być bezgłośnie, przy czym pojęcie ciszy jest zapewne
bardziej regorystyczne niż u innych. Myślę coby wymienić chiefteca z SIGa
(1000-1200RPM) na coś jeszcze cichszego, ale może być problem, jako że w
pełni pasywne rozwiazania nie wchdzą w grę. Może skuszę się na półpasywnego
topowera

> Ale np. przy zasilaczu
> Megabajta i jakimś boxowym chłodzeniu to bym nie wytrzymał.

przy zasilaczu megabata komputer by też długo nie wytrzymał :D

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam