Re: 1GB ram w jednym module czy w dwoch? [OT]

Autor: Krzysztof Kotewa <kotewa_at_gmail.com>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 23:49:38 MET DST

> Do obslugi firewalla potrzebna jest instalacja uslugi apache, czyli
> zamiast normalnego programu uzywasz jakiegos amlo user firendly
> interfejsu, ktory jest oparty o strone WWW. Szkoda, ze tego w Javie nie
> napisali. Pieprzeni informatycy.

Można konfigurować poprzez skrypty

> Nawet jakby dzialal poprawnie to sie nie da rozsadnie z niego korzystac
> uzywajac oprogramowania od Nv.

W działaniu niczym nie odbiega ok klasycznego "personal firewall"
Wyskakuje okno z pytaniem czy udostępnić połączenia czy nie

To takie wrażenia z szybkiego testu.
Co do jakości blokowania to jeszcze musze poczekać z wnioskami.

Jak dla mnie całkiem całkiem (zaleta - darmowy)

--
KrzyHu
kotewa na home.pl