Re: dysk 250 GB - jaki?

Autor: [sis] <kamil_at_nie-ma-mnie.wp.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 12:39:20 MET DST

Użytkownik "ssuch" <ssuch@poczta.fm> napisał w wiadomoœci
news:e5kn9h$9su$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hm, dwie odpowiedzi i żadnego głosu na Barkę ?? :)
>
> Mi rozsšdek tez podpowiada Samsunga, ale mam chyba do nich jakis "uraz".
>
> Przeciw Baracudzie:
> - bywajš głosy na forach, że Barracudy maja problemy ze współpraca z
> niektórymi konfiguracjami
> - sa wrażliwe na wahania napięć
> - sš wrażliwe na przetaktowane PCI
> - nie najlepsza współpraca w RAID
> - hałas
> - temperatura (jednak wyższa od Samsunga)

mam seagate 250GB od poltorek roku, nie ma z nim zadnych problemow. nie ma
czegos takiego jak halas, czy wysoka temperatura, jakas wrazliwosc na rzeczy
ktore wymieniles. samsung jak dla mnie to takie deawoo w samochodach, w
porownaniu do niemieckiego mercedera, bmw, czy audi. nie czarujmy sie, ale
seagate jest liderem, a samsung - to jakies nowo-cos, ktorego nigdy nie
znajdziesz w zadnym serwerze.

glosny na forach olej, bo nie ma co bazowac na 'obiegowych' opiniach, ktore
bardzo zadko sa zetelne.

pozdrawiam,
Kamil