Re: co zrobić

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 12:36:09 MET DST

> Bo to nie są pamięci 400MHz tylko DDR400, co oznacza że pracują na 200MHz.

chyba jednak 400 MHz :) bo jak wsadziłem do kompa żony to chodziły na 400
MHz (albo 333 :) tam jest sempron 2500)

> A ten procesor jest sam w sobie bardzo kiepski. Bez modernizacji sprzętu
> nic nie wskórasz. Możesz co najwyżej dołożyć więcej pamięci, ale i tak
> CPU będzie spowalniał całość.

no wiem że mocny nie jest :) ale co mam zrobić :) właśnie po to napisałem
żeby jakieś rady dostać, np jaką płytę dokupić żeby jeszcze resztę
wykorzystać (bo za jakiś czas to mogę skolei procek podmienić, nie
potzrebuję za dużo ale pojawiło się kilka fajnych menagerów okien do fedory
(3D) i chciałbym sobie z nich spokojnie korzystać.

> Nie ma po nim spacji. Jak nie wiesz jak to naprawić to przerzuć się na
> innego klienta poczty, np. Thunderbird.

no to sorki :) teraz powinno być lepiej

--
pozdrawiam