Problem z CD-ROM'em

Autor: Krasny <krasny1_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 08:54:48 MET DST

Witam wszystkich. Problem dotyczy CD-ROM'u "TEAC CD-220E" na NOTEBOOK'u

MBC Pentium 200MHz 32 MB RAM w systemie operacyjnym WIN98SE.Otóz
system operacyjny wykrywa ten CD-ROM, nie wiem czy on jest sprawny ale
problem polega na tym, ze nie czyta zadnych plyt. W menadzerze
urzadzen wystepuje informacja o Kontrolerze CD-ROM'u: "Mitsumi
CD-ROM Controller with Double Speed Drive", ze instalacja Drivera nie
jest dokonczona lub nie dziala poprawnie. Nie wiem co mam z tym
zrobic, nie wiem czy problem polega na wadzie CD-ROM'u czy chodzi tu o
problem ze sterownikiem kontrolera. Oczywscie szukalem takiego
sterownika ale nie moglem go znalezc. Moze Re-Instalacja systemu by
pomogla ale jak tu zrobic system bez napedu. Bede wdzieczny za
ewentualna pomoc.