Re: TELEKOMUNA

Autor: Komak <star_at_fifak.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 09:10:23 MET DST

Użytkownik "345235" <michu@MICHALIN.PL> napisał w wiadomości
news:e5l7k3$jbe$1@nemesis.news.tpi.pl...
> http://tpsa.50webs.com/tpsa.htm

częsciowo się zgodzę ale mam teraz chello i jest to samo tzn niezły syf
za duze pieniądze, neostrada to nadaje się do sprawdzania poczty i
buszowania www a nie do grania, na chello jest troche lepiej (ale tylko
czasami), dopiero na chello poznałem przyjemnosc grania online ale pingi
rzedu 50ms są tylko w niektóre dni zwłaszcza pod koniec miesiąca kiedy
limity poodłączają piratów zasysających non stop filmy i soft.

Ciągle dręczą mnie ptania typu:
dlaczego połączenia telefoniczne są takie drogie...
dlaczego dostęp do internetu jest taki drogi...
dlaczego benzyna jest taka droga...
dlaczego sprzęt jest taki drogi...
dlaczego wszystko jest takie drogie...

...w tym naszym pięknym kraju.