Re: Drukarka laserowa mono ???

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 11:05:01 MET DST

Mam podobny problem więc podłącze się pod ten wątek.
Przeczytałem archiwum grupy, ale tam więkoszość poleca używane lasery z
seri hp 5 i 6, ja natomiast nie mam zaufania do przechodzonych rzeczy i
wolałbym coś taniego ale nowego. No więc pod uwage biore takie modele
(podobnie jak autor wątku ale max do 350zł):
Samsung ML-1610
Brother HL 2030
Xerox Phaser 3117
Wszystkie kosztują w granicach 330 złoty, nie interesuje mnie szybkość
drukowania, ani super jakość, ani drukowanie pod linuxem, liczą się dla
mnie koszta eksploatacji tych urządzeń. Tonery nowy do dwóch pierwszych
kosztuje ok 200zł, do Xeroxa 250 zł.
Widziałem na allegro że do Samsunga można dokupić proszki do napełniania
za ok 30 złoty, sprawdza się to? niepowoduje problemów? łatwo się tonery
tym proszkiem uzupełnia?
Do Brothera proszki również są ale droższe za ok. 50 złoty - i tutaj
również pytanie, czy łatwo się to napełnia i niepowoduje problemów?. Do
Xeroxa nie widziałem proszków ani innych zamienników.