Re: Możliwość sterowania dźwiękiem

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 31 May 2006 - 11:03:34 MET DST

> czy jest mozliwosc na 8 kanalowej karcie dzwiekowej,
> przekierowania głosu tak, aby np. ze skype'a pedzil
> w kanalach przednich a z winampa w tyle?

Jest... trzeba "tylko" zmusic producenta do napisania
specjalizowanych sterownikow ;)

> Zastanawiam sie juz nad tym od bardzo dlugiego czasu... i
> niestety nic nie udalo mi sie znalezc...

Rozwiazanie 1: Skype chodzi na integrze, cala reszta na
karcie PCI. Sprawdzilem, dziala wysmienicie.

Rozwiazanie 2: Sluchawki do skype'a podlaczane przez USB,
badz dongiel USB imitujacy karte dzwiekowa.

Pozdrawiam,
Vituniu.