Drukarka laserowa mono ???

Autor: Lookasik <lookasik_at_cutit.poczta.fm>
Data: Tue 30 May 2006 - 22:28:36 MET DST

Ktora drukarke z poniższych polecaja Panstwo do zastosowan domowych/male
biuro??? Zalezy mi na niezawodnosci oraz taniej eksploatacji. A moze jeszcze
jakis inny model ???

Nie wiem czy dobrze zauwazylem ale chyba tylko do HP sa tansze nieoryginalne
tonery... do innych nie ma /brother, lexmark/??? . Czy takie tonery sa w
pelni funkcjonalne?? Czy drukarki jakos nie cierpia przez uzywanie
nieoryginalnych ????

a oto moj wybor

http://www.sirius.pl/komputery/towar_cennik_67/towar_karta_14461/Brother_HL-2030.html

http://www.sirius.pl/komputery/towar_cennik_67/towar_karta_15392/HP_LaserJet_1020.html