Re: no i się stało chyba:(

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 01:06:06 MET DST

Wojtek H. napisał(a):

> [...]
> Przepnij się na AGPx4 i szukaj sobie jakiejś dobrej płyty.
> Kondensatory można przelutować, ale różnie potem może być z dalszą

Nie no już lutować to bym nie chciał. To znaczy ja i tak bym nie lutował
bo to już by na pewno nie chodziło:) Ale jak sam piszesz - później to
już nie wiadomo.

> [...]
> chip: nForce2, VIA KT600
> Producenci: Gigabyte, Asus, Abit
>
> Jak dobrze poszukasz można znaleźć jeszcze w sklepach nówki za małe

O właśnie. Kurde bo ja się wbiłem do komputronika to znalazłem tam 3
biedne płyty z socket A, na allegro też biednie. Zaraz zerknę pod link
który dałeś bo już mnie strach obleciał, ze takich płyt to już nie ma:)

> Kupując "używkę" już wiesz na co masz patrzeć.

No teraz to wiem:)

Wielkie dzięki za pomoc.
pozdrawiam
Sławek