Re: no i się stało chyba:(

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 00:51:26 MET DST

Użytkownik "Slawek" napisał w wiadomości
> Wojtek H. napisał(a):
> No i sprawdziłem. Wprawdzie przy AGP kondensatory są OK ale mnie tkneło
> aby popatrzeć tu i tam. No i znalazłem:( Jak na moje oko ewitentnie
> spuchnięte (tak to wygląda -> http://www.netteria.net/tmp/walniete.html)
> Nie wiem, pewnie tego nie widać ale to są trzy kondensatory przy tym
> gnieździe gdzie się podłacza zasiłkę za zasilacza za bankami pamięci. No
> to już podejrzany jest.
> Co o tym myślisz? Płyta do wymiany? A może tu to jakieś mniej ważne
> kondensatorki?:) Cholera i nie wiem co teraz:( Wymieniać i płyty i karty
> [...]

To moze być przyczyna. Kondensatory pracują źle, AGP dostaje "dziwne"
napięcia i stąd problemy.
Przepnij się na AGPx4 i szukaj sobie jakiejś dobrej płyty.
Kondensatory można przelutować, ale różnie potem może być z dalszą
żywotnością płyty.

Ja niedawno kupiłem nówke Gigabyte 7N400SL na pełnym nForce2 za 200pln.
Ogólnie szukając płyty polecam:
chip: nForce2, VIA KT600
Producenci: Gigabyte, Asus, Abit

Jak dobrze poszukasz można znaleźć jeszcze w sklepach nówki za małe
pieniądze.
(np www.esc.pl - NIE pracuję tam, tylko u nich kupowałem i jestem bardzo
zadowolony)

Kupując "używkę" już wiesz na co masz patrzeć.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?