Re: kamerka internetowa

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 00:51:52 MET DST

"Wojtek H." wrote:

> Znajomi z duuzo wolniejszymi procesorami odbierają mnie płynnie, więc
> kwestia jest jaki procesor wysyła i obrabia obraz.

Bo kompresja obrazu jest duzo bardziej procesorozerna niz dekompresja,
co mozna zobaczyc na przykladzie kompresji divixa i jego szybkiej
dekompresji podczas ogladania.

> Jaką masz wartość upload? Bo jak to Neo to zdaje się że tam jest 128kb/s, i
> to może mieć znaczenie, zwłaszcza w godzinach szczytu.
> A w tle czasem nie masz jakiegoś programu p2p intensywnie wysyłającego
> pakiety i zapychającego nośną?

Gdyby tu bylo waskie gardlo, to ogladajacy takze by widzieli sieczke...

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Polska krajem absurdu. Poczytaj o absurdach we wspolczesnym swiecie.